Dream about me

Jag är inte död, jag har bara inte orkat blogga :P hahah.
Igår sov jag hos Alex, så vi tog det lugnt och typ bara njöt av att det var fredag x) Vi var fattiga så hans systers pappa bjöd oss på mat, det blev McDonalds jao ;P och då hade jag redan köpt godis för typ 80 spänn.. hahah, nyttiga javisst! :D eheheh, yeah right xD

Idag har vi inte gjort så mkt heller. Typ slappat bara :P Det var meningen att vi skulle kika in Alexs lägenhet i Abrahamsberg, men det blev inget av det. Vi tittade runt lite smått i v-by, eftersom vi ändå skulle köpa tacosaker (GOTT! :D). Alex köpte en blueray film, Avatar! och jag lånade 300 så jag kunde köpa ett par hörlurar :) Dem är mkt fina och jag gillar dem asmkt! :D Träffade Nadja och Roger en kortis också, trevligt trevligt :) Väl hemma blev det Tacofixande och Alex typ kryddade köttfärsen så mkt att det brann i käften på mig ;D hahah. Jao gott var det iaf, och det är väk huvudsaken :)
<-- så ser dem ut :D fast dem är väl inte riktigt så blåa.. men fina iaf!
Fick btw låsa upp överlåset idag igen! ;D Så nu har jag låst det en gång, och låst upp det fyra gånger ;P snart räcker det fan med räkningen, för det är inte lika roligt längre 8) hahah.
Nu har jag ont som satan.. i skulderbladen :( eller ahh.. i vänstra sidan. Usch </3. Dessutom har jag haft kramp i slemklumpen på vänsterfoten typ.. 6-7 gånger idag :( not good! Men, men.. I´m a survivor :D ahahha. eheheh.

Kommentarer
Postat av: Rose

Ni måste komma till min donken =D

2010-06-20 @ 13:33:29
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0