Varit uppe en timme redan

Idag var jag uppe tidigt :) Vid typ halv 9 fick jag sms från Elliots ägare, så då smsa vi lite för att bestämma var vi ska ses och så :P Jag ska hänga med på en lunchpromenad med han och Elliot innan jag åker hemåt x) Iaf, så valde jag att gå upp efter det, eftersom jag var pigg då :P så gick alltså upp strax innan 9. Är väl inte direkt tidigt, men annars brukar jag ju sova till iaf 10 ;P haha.

Iaf, ska gå hemifrån typ strax efter 11.40 och sen in till Gamla stan :) Väntar på svar från Rose, så får se vad hon säger om vi ska ses sen och så. Det märker vi.
När jag kmr tillbaka från stan ska jag troligtvis va social med brur :) Det skrev jag igår tror jag, men jaja ;D jag brukar ju upprepa mig eftersom jag glömmer vad jag har skrivit i tidigare inlägg ;D hahah.
Visst ja! En jätte bra sak.. jag har knappt ont alls idag! :D är superglad över det, hoppas bara att det inte kommer tillbaka under dagen ;O hoppas, hoppas jao.

Men ahh, tänkte leta upp en bild på Elliot :)

Tkr är han söt i sin sommarklippning! :) En Lagotto är han då om ngn undrar x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0