Hundar i fokus

Kom nyss hem från en och en halv timmes promenad med Elliot. Han lyssnade inte så jätte bra i slutet, men kanske var han bara trött då? :P Eller så hörde han en viss irritation i min röst då jag var mer lättirrerad än vanligt på grund av den tunga ryggsäcken som verkade vilja döda mina axlar x) haha. Det kan inte alltid vara perfekt, och jag kan ju säga att han var jätte duktig imorse när vi gick med Malin och Oliwer iaf!

Fortsättningen av denna dag blir lugn. Efter middagen ngn gång blir det kvällspromenad med Lilla Herrn som jag kommit att kalla honom. Får se vart vi går då :) Annars så är det lugna puckar som gäller. Lite rollande och kanske filmtittande eller ngt. Jao det låter bra!
Här kmr lite bilder från gårdagen också!








och så ngr bilder från idag på tok Oliwer och Lilla Herrn ;P




Kommentarer
Postat av: Anonym

nej men min hund är normal ^^

gillar att man ser innehållet i min väska btw xD

2010-07-19 @ 21:27:31
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0