En lista jao.

Senaste

Låt du hörde: bra fråga 0.o ngn på radio iaf.

Film du såg: Jalla jalla tror jag den heter x)

Mat du åt: Tacos! :D

Kram: ehh.. från Kamilla eller Malin i tisdags.

Puss: en puss i pannan av pappa x)

Känslan: Tomhet?

Resa: ehh.. till The Silent Way i Storuman tror jag :D

Glädje: att Sandra är i sthlm!

Dröm: vet inte ;O

Person du träffade: typ brur ;D

Personen du pratade i telefon med: Sandra

Personen du fick sms av: Nadja

Gången du åt 7-eleven korv: ehh låter äckligt ;D

Gången du var utomhus: för typ.. 2,5 timme sen

Gången hela din familj åt middag tillsammans: typ två veckor ;D

Saken du köpte: en gurka ;D

Allmänt

Ska bli skoj: Promenad med Sandra, fest i helgen, upp till norrland nästa vecka!

Ska inte bli skoj att: ta tag i Ez efter så lång.. oaktivitet.

Sparar till: körkort, eller ahh.. försöker iaf ;D

Pålägg som gäller: ost om det är toast, annars bara smör x) eller.. marmelad om det är rostade mackor ;P

Önskar att jag var bättre på: att våga saker.

Dagens dryck: COLA!

Vad saknar du: närhet.

Tre band/artister: McFly, Beyoncé, Måns Zelmerlöw.

Vad har du gjort idag: Jobbat. Tvättat.

Brukar du svära mycket: Hahah jaa!

Hur tidigt stiger du upp: Olika, ibland klockan 5, ibland klockan 8, eller runt 9-10 typ.

På helgerna: olika, men oftast runt 10.

Vad ska du göra ikväll: Se på Lost och äta jordgubbar och glass till det!

Hur många timmar sover du per natt: 5-8 typ.

Vem är snyggast i världen: ehh.. ingen aning ;D

Vad är det för veckodag: torsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: studenten? ;D

Favoritplagg i garderoben just nu: min fina klänning!

Längd: typ 1,60 ;O

Vikt: för mkt xD hahah.

Byter gärna garderob med: Erika!

Byxa eller kjol: Byxa

Senast utlästa bok: oj shit var aslänge sen jag läste ngn bok 0.o.. ingen aning.

Mitt rum kan beskrivas som: litet

Mig själv med tre ord (just nu): seg, ihopkrypen, smutsig (måste duscha ;D)

Jag tränar: för sällan ;O

Jag ville bli när jag var liten: ofta jag minns det ;D hahha.


Kommentarer
Postat av: tebbs

pft pft pft jag är 1.60 lilla du så nej nej försök inte hahahah!! (: <3

2010-07-01 @ 22:56:24
URL: http://atebbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0