Uppe innan 7.

Vovven väckte mig klockan 2 inatt av att han skällde på ljud utifrån. Haha blev lite trött på han, och inte fan var det lätt att somna om när det var så äckligt varmt.
Imorse väckte han mig klockan 6, och då vägrade jag faktiskt gå upp ;D Kunde dock inte somna för jag hade ont i högerbenet, så gick upp strax efter halv 7. Var länge sen man var vaken så tidigt ;P Tog en kort morgonpromenad med honom, men insåg efter att han troligtvis är van vid en längre morgonpromenad, samt att det nog är smart av mig att gå längre i och med att det var skönt ute den tiden. Så jao, imorgon och följande dagar kmr jag ta längre morgonpromenader.

Tänkte väl gå ut om inte alltför länge och typ söka lite med han och sådär :) Ska nog försöka ta kort på han då också ;P Men äter frukost nu, så han får vänta tills efter 8 ngn gång. Ska kika in på Ez nu, men tror fan inte att ngn har svarat på mina roll under natten ;D hahah. Sen kanske jag ser ett avsnitt av Avatar eller ngt :) vi får se. Skriver senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0