This has gotta be the good life

Har haft en supermysig dag!
Nadja och jag gick upp till v-by där jag hämta ut mina två nallar från WWF. Sen köpte jag lite hundgodis och en vattenmelon till Elliot också :) Elliot fick va ensam hemma under tiden, eftersom mamma var ute och roade sig med att plocka.. vinbär? ;D hahha. Funkade iaf bra, även om jag fann honom sittandes i kökssoffan när jag kom hem x) hahah! han fick lite vattenmelon och jag bytte om till badkläder, sen gick vi till träsket för att möta Alex och Pontus :) Bada med hundarna stod på schemat jao! Vi badade väl inte direkt, men det var mysigt iaf! Dessutom kom 3 pers dit med en liten Dalmatinvalp som badade också :) Var roligt att umgås med hundfolk så att säga ;P hahah. Åhhh vad jag vill ha en egen hund och ha hundliv varenda dag! <3
Iaf.. så vi lät hundarna bada ett tag innan vi gick igenom typ Grimsta skogen på en promenad på väg hemåt till mig. Eller.. Nadja gick hem till sig, men jag och Alex, jao plus hundarna, gick hem till mig och typ dog xD hahah. Hundarna fick vattenmelon och vi åt korv med bröd.

Sen gick jag nyligen en snabbis upp till v-by igen. Men denna gång för att möta brur med mammas lägg så vi kunde hämta ut hans dator som han beställde hem för typ två dagar sen :) Nice nice!
Kort och gott; En riktigt bra dag! Dock är den ju inte direkt slut än ;P Ikväll blir det promenad med Alex och pontus igen :) Men tills dess ska jag ta det lugnt ;D eller.. ska kanske försöka få ork till att dammsuga lite också. Elliot drar in lite smuts ;P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0