Skum känsla

Jag fick typ en hjärtattack av systers alarm imorse. Haha var så sjukt jävla högt ;D Hon skulle ju upp tidigare för att duscha, så jag la mig ner för att sova lite till, men insåg att jag dels var ganska pigg, och att jag dels kände mig skum. Typ som om magen vibrerade på ngt konstigt vis. Känns bättre nu, men känner mig fortfarande lite skum, vilket självklart får lilla mig att bli orolig över att jag kmr börja må illa eller ngt. Det är ju precis så man vill känna när man ska åka bil hela dagen.. jippie.. :) heheh -.-'

Men, men.. hade ju tänkt gå upp klockan 8 först.. så har lite tid på mig att sitta här. Vi ska åka typ vid 9, så jao, är ett tag kvar ;D sååå jag tänkte fixa adminsaker på Ez, så slipper jag känna mig dålig för att jag inte gjorde det igårkväll! ;) haha.

Kommentarer
Postat av: jessan

söt design!

2010-07-08 @ 17:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0