Run for Cover

Idag har jag mest tagit det lugnt 8) Satt hemma och slappa typ hela morgonen och förmiddaden. Sen hängde jag och syster med mamma till v-by, innan vi två åkte hem till Alex för att passa Pontus medan Alex tog sig en tur till Ikea :P Vi tog en kort promenad med han, sen så såg vi på film. När Alex väl kom hem (det dröjde typ aslänge för han hade världens otur med sl ;O) så gick vi hemåt, åt middag och nu har jag nyss kmt ut ur duschen. Snart kmr Danne och Ronja hit, och senare kmr även Kamilla :) Vi ska ut ikväll! :D Lite trött är jag, men taggad! Vet bara inte riktigt vad jag ska ha för kläder ;O Ronja får va mitt smakråd.
Sen ska vi ju möta Jessica och Erika med lite folk i stan också :)
Kmr bli asnice tror jag! :D

Kommentarer
Postat av: Nadja

Kan dom inte fixa en gilla knapp här med som på fb haha Ha kanon kul å spar krafter till imorn kram <3

2010-07-30 @ 20:39:08
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: ASIAT

vad har du gjort idag då? =)

kram!

2010-07-30 @ 23:41:11
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0