Redo att dö i värmen? ;D

Det gick fort, ja fan äntligen är rolllusten tillbaka! :D Känns så jävla skönt :)
Ikväll är det fest! Tror det kmr bli asnice! Men tror vissa är inne på att gå ut efter, jag kmr nog inte följa med då. Eftersom jag dels vill spara mina pengar, och dels för att göra det lättare för mig att ta mig hem sen ;D det är ju inte direkt långt att gå hemifrån Alex ;)

Annars så var man ju sugen på att gömma sig från värmen idag, men ska trots detta upp till v-by om typ en timme. Ska fixa present till brur som fyller år imorrn, och ska dessutom leta efter badshorts till mig :) Får väl se om man dör av värmeslag ;D hahha.

Mkt gammal bild typ ;D Är så sjukt badsugen! Men väntar nog tills man är i norrland. Att bada i sthlm är typ.. weird :O hahha.

Kommentarer
Postat av: Nadja

så sant så.. Hmm ska prata med flickorna hehe ;)

Ses snart! <3

2010-07-03 @ 11:19:53
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0