rastlös

Kvällar när man inte har ngt att göra suger. Såg på film nyss, Percy Jackson och kampen om åskviggen, men nu är den slut och jag har inga fler filmer eftersom Alex tog min externa hårddisk 8) hmm.. irriterande jao. Vet inte vad jag ska göra, men får väl hitta på ngt.
Är i för sig lite trött, men nej jag är för rastlös för att sova. Hahah. Har btw grymt ont i vänsterarmen 0.o typ i armvecket, skitskumt är det! :O

Kan ju säga att denna dag inte direkt varit den nyttigaste ;D har iaf haft det bra. Slappat, varit social och hjälpt mamma med att fixa tårtorna och lite annat :) Det blev riktigt goda tårtor. Spelade kort gjorde vi sen också :) Att va social är nice!



Imorrn ska jag till v-by med mina syskon. Och sen på kvällen ska jag träffa Bella och gå på bio! :D Dear John, hoppas den är bra jao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0