Min hund ska kunna sova till minst 9 iaf

Well det funkade med musiken tror jag :D Okej, jag tror jag blev väckt kl 4 av ett litet skall, men tror musiken hade stannat då för jag hörde inget. Somnade dock om typ direkt så det känns nästan som en dröm ;D haha. Han väckte mig klockan 6, men jag vägrade -precis som igår- att gå upp då :P Sov till typ kvart i, för jag var skittrött. Blir nog till att lägga sig tidigare ikväll x) Han fick iaf frukost och vid 7 gick vi ut på en promenad. Var väl borta ungefär 50 minuter, så lite kortare än igår :P Men vi ska ju ut igen om typ två timmar. Ska promenera med Alex och Pontus till Åkeshov och släppa dem i rastgården. Blir nog till att ta med sig massa vatten, för redan nu är det varmt ute ;O hehe.

Sen måste jag dammsuga också! Gjorde aldrig det igår, så måste nog fan göra det idag. Men nu är jag hungrig, så ska gå coh hämta frukost jao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0