Luftmadrasser suger..!

Alex och Malin är sega ;P Jag är hungrig men dem är grymt sega och verkar bara vilja ligga kvar i sängen. Snart går jag upp och äter själv, för dör fan snart ;O hhaha. Ska iaf aldrig mer ligga på en luftmadrass, dem suger. I för sig är Alexs typ trasig så inatt ngn gång när jag vaknade av att Elliot skällde så låg jag i princip på golvet. Hahha. Valde därför att lägga mig i hans mammas säng istället, vilket var mycket bättre. Dock har jag grymt ont i ryggen nu :( not good. 
Fick iaf sällskap av Malin och Oliwer på min och Elliots morgonpromenad. Var mysigt! Vet inte hur dagen kmr se ut, men blir väl inget speciellt. Tänkte iaf gå till ngt vatten så Elliot kan få apportera i vatten. Det gillar han, och vi har inte gjort det sen i fredags :P Men okej, min data kanske dör snart och jag dör snart av hunger. Halv kliver jag upp och går och äter. För då orkar jag fan inte vänta längre ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0