Lättad!

Jag behövde endast vänta i typ.. 2 minuter efter det att jag skrev klart förra inlägget ;D sen fick jag se på Lost :) Har gått hela dagen och oroat mig över vilka det var som dog, eftersom jag läste i metro att två huvudpersoner hade dött. Bläddrade såklart bara förbi sidan där det stod vilka, men oroade mig som satan över att det skulle vara Sawyer ;P Well det var det ju inte! :) Och visst, synd för Jin och Sun, men hellre dem än Sawyer! Hahah ;D

Är ganska trött nu men ska nog vara vaken lite till. Mestadels för att jag måste hänga upp tvätten när den är klar. Vet inte vad jag ska göra tills dess dock ;O heheh. Eller joo! Kan fixa lite med mina bilder på datan. Typ lägga dem i dem mappar som dem ska vara i :) Men först ska jag lägga in lite bilder på sötvovvarna från jobbet här!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0