Kunde ha varit bättre.

Vi har varit hos mormor idag med. Elliot fick leka lös med Pontus på tomten där. Dem såg ut att ha asroligt :) Annars har vi faktiskt inte gjort så mkt idag. Jag och Alex tog det ganska lugnt och kollade på film hemma hos han, och well nu har jag ont i huvudet (har inte alls haft det under hela filmen xP..) så jag orkar inte direkt göra ngt. Men får väl försöka köra lite trick med han. Försöka få fantasin att funka. Annars ska jag bara ta det lugnt och se sista Avatar avsnitten och senare ikväll Lost! <3 Får hoppas huvudvärken ger med sig. Kanske är det inte så smart att sitta vid datan och se på tv när man har ont i huvudet, men det skiter jag i x) hahah. Bra där liksom! Slänger iaf in lite bilder från när vi var hos mormor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0