Inte så pigg

Jag skrev aldrig igårkväll, men jag orkade inte ;D Såg på Avatar hela kvällen, så nu har jag bara dem 2 sista avsnitten kvar x) Tror jag iaf att det är.
Morgonpromenaden idag blev inte så lång, jag hade ingen ork och var typ asseg :O hoppas det går över under dagen. Jag lät Lilla Herrn söka en del efter godis, och sen körde vi en lätt balansövning också 8) Han gick lös nästan hela promenaden och han lyssnade så bra, så bra :) Undrar nästan om han lyssnar bäst på morgonen xD hahah.

Vet inte riktigt vad vi ska göra idag. Kanske följa med till mormor? kanske bada? eller kanske både och. Jao vi får se. Pappa snackade om att vi skulle ligga och steka i solen hela dagen, men han driver bara eftersom jag är så jävla vit xD hahah. Har knappt ngn färg alls :O ändå tkr jag att jag är ute tillräckligt för att iaf få ngn färg :O okej.. har lite färg på överkroppen, men benen mina är vita.
Men nu ska jag se klart på Avatar, sen ska jag in på Ez.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-07-21 @ 10:28:09
Postat av: Sara

min komentar över blev inte så bra.. xD

okej, ja dom är sorgliga 8) men bra!

2010-07-21 @ 10:28:54
URL: http://lacostiiii.blogg.se/
Postat av: jessan

haha har dom döpt en hund till lilla herrn? låter ju som en travhäst x) äru glad nu då,när du får leka hundägare? :D

2010-07-21 @ 15:52:41
URL: http://jordentilljessica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0