I’m not what they see

Jag är fortfarande lite anti. Anti rollspel. Anti msn. Anti att vara social. Anti allt? haha nejdå. Jag är inte anti att jag bara jobbar imorrn och sen är det semester i 4 veckor! :D Jag är inte anti att Sandra kmt till Sthlm och jag ska träffa henne imorrn! Jag är absolut inte anti en eventuell fest hos Alex på lördag! Så nej jag är inte anti allt. Bara en del av sådant jag annars inte brukar vara anti emot. Hahha, hur många gånger har jag skrivit anti nu? hehehe.

Fick iaf en väldigt fin tröja av Nadja :) Tack! <3

Det var ngt mer jag skulle skriva, men nu har jag ju såklart glömt bort vad ;D aja, ska hänga tvätt och sen se på Lost så vi får väl se om jag skriver ngt mer senare.

Kommentarer
Postat av: Nadja

<3

2010-07-01 @ 21:23:31
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0