If looks could kill then we all would be doomed

Just nu har jag faktiskt knappt ont :D eller.. iaf inte så länge jag sitter still ;D
Jag åt jordgubbar och glass. Fy satan vad gott det var! :D
Imorrn ska jag träffa Rose! Vi ska in till gamla stan och äta glass, sen ska hon med mig och hämta Elliot som jag ska ha hemma en vecka :) Hundvakt jao!
Efter det, när jag kmr hem, ska jag va social med brur :) Kanske gå och bada. Vi får se hur det blir. Tror vi kmr ha det roligt iaf :) jao!

Jag känner att klockan är tillräckligt. För jag kan sitta här lite till utan att det känns jobbigt. Sen blir det väl mat inom kort, jag är hungrig så det passar bra! och senare ska jag även fortsätta packa upp och fixa iordning lite smått i rummet iaf :) Men nu ska jag se ifall ngn har svarat på mina roll, sen ska jag försöka fixa en sak till ps till farmor min :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0