I just need you to know

Det är molnigt ute, och well jag tkr bara det är skönt. Dels för att det varit sol så många dagar nu, och dels för att man kanske kan gå ut utan att smälta ;D Ska till v-by med brur och syster sen så :)
Ikväll ska jag som sagt på bio, jaa jag vet, jag gillar att upprepa mig ;D men det beror på mitt dåliga minne, samt att jag skriver saker så fort jag vet att det blir av.. och sen skriver det när jag ska göra det ;D hahah. Ahh sen så beror det ju också på att jag inte direkt har så mkt annat att skriva om ;D hahah :P

Visst ja, jag funderar på att kanske börja simma. Men vet inte hur det blir med detta. Vi får helt enkelt se ;P Sen var det ngt mer jag skulle skriva.. men som jag glömde ;P har ätit en banan, men nu tänkte jag ta mig en tårtbit :D mums! Attlså fyfan.. förra veckan åt jag tårta tisdag, onsdag, torsdag, fredag, söndag. SJUKT! och sen klagar man över att man vill gå ner lite i vikt 8) hahahha. Tragiskt kanske, men hey sån är jag x) hehehe. Aja, tårta var det! Igen.

Kommentarer
Postat av: Erika

Meeen tårta är jäkligt gott ;) <3

2010-07-05 @ 19:09:57
URL: http://pepino.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0