Hur kmr det sluta..? ;O

Jag kan inte förstå att Lost snart kmr vara slut. Shit! Det är vå jävla avsnitt kvar :O sen är det slut :( Hatar när serier tar slut, och jag menar.. Lost har man ju fan följt i flera år nu ;O hahah. Men, men.. nu pratar vi inte mer om det :P jag tror jag ska gå och lägga mig snart. Ska upp tidigare än imorrn för vid halv 12-12 ska jag möta Rose i gamla stan, och jag vill gärna hinna sitta vid datan lite innan jag måste dra :P hahah.

Men det är varmt som satan. Så jag ska hämta mina söta små isklabbar och lägga dem i sängen. Sen tänker jag faktiskt se på två avsnitt av Avatar innan jag ska sova :) så borde sängen hinna bli iaf någorlunda sval ;P haha ibland är jag så smart :D mohahah! Men jao, dags att hämta isklabbarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0