Gammelmor suprot..!

Ska berätta lite kort om kvällen igår.. men först och främst..
GRATTIS på födelsedagen brur! :D

Jag älskar att det bara är ett år mellan oss, för fan vad roligt vi kan ha! :D
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Gårkvällen var iaf väldigt trevlig! :) Var inte så många som kom. Fan tråkmånsar som banga! :O okej, vet att en del hade annat för sig och inte kunde, det var tråkigt :( men, men.. Det slutliga gänget blev jag, Sandra, Alex, Anneli, Jenny och hennes kille Anton. Förfest hos Alex (även om jag gärna fortsatt på fest istället för att dra ut ;D), sen vidare in till stan. Harry B James blev det, men jag och Sandra tog oss en tur runt i stan först. Fridhemsplan, ute på äventyr för att försöka hitta till Viper (Sandra har ju anledning till att inte hitta i sthlm, men joo jag är också från småland säger vi.. :D hahah). Vi dissa iaf Viper och hängde på ett gäng tjejer till ngt okänt ställe. Valde dock att inte stå i den sjukt långa kön (dessutom var åldersgränsen 25 ;O) så vi åkte tillbaka till centralen där vi tänkte sätta oss på McDonalds.. men hamnade till slut på Harry B James där vi fick återse resten av flocken! ;D hahah!
På hemvägen så valde jag och Alex att kliva av vid Fridhemsplan och äta på McDonalds innan vi åkte vidare hemåt. Var hemma typ halv 4 och däcka typ direkt ;P haha. Härlig kväll och natt trots lite missöden ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, hejja er :D

fina ni var allihopa, önskar jag kunde vart med!

2010-07-04 @ 18:10:59
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Nadja

Just det. Kan du be Emil maila bilderna från min 30 års fest så är du snäll :D kram <3

2010-07-04 @ 21:22:36
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: jessan

nejmen gå till donken när JAG SLUTAT JOBBA DÄR OCH BETALA FULLT PRIS IST FÖR ATT FÅ GRATISMAT!;) DÅ passar det ;) ;) hihhihiihihih

2010-07-08 @ 12:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0