feels like candy canes at christmas

Jag måste fan sluta äta massa onyttigheter till frukost. Käkade glass två dagar i rad till frukost, igår åt jag godis, och idag äter jag vaniljsås. Haha.
Iaf, igår var jag med Nadja hela dagen :) Vi färgade mitt hår och så fixade Nadja fint nagellack på mina naglar :D Mkt fint jao! Var hemma och städade lite, samt bäddade rent sängen (och fixade chokladpudding och vaniljsås till pappa så han skulle ha ngt gott till kvällen eftersom han fyllde år igår), men sen var det ut för att träffa henne igen under kvällen. Var på Baron i v-by, och sen vidare till Sever Inn. Var roligt jao :)

Denna hårfärg skulle det bli. Fast hade så mörkt innan så den blev ju mörkare.


Före



Efter




Lilla Moster och sen mina fina naglar :)


På kvällen.


Tack för en trevlig dag och härlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Tack sj. Jag har ju inte ens fällt upp paraplyet helt haha, tack för du följde mig hem <3

2010-07-25 @ 12:03:40
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den färgen använde jag!:) den är bäst<3 fast jag var blond varje gång så det funkade nog bättre då kanske

2010-07-25 @ 13:46:18
Postat av: Anonym

/jessica

2010-07-25 @ 13:48:18
Postat av: Rose

tror jag vet någon som hamnat i "färga-håret-beroende!" fan du har inte sett mitt håt dt e typ mitt naturliga, lite för blont fortfarande men utväxten smälter in ganska bra ändå

2010-07-29 @ 12:18:28
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0