Dramatisk kväll

Hhaha alltså shit! Igårkväll (natt) när vi låg och tittade på Scary Movie 4 så brakade en av Alexs hyllor så att alla saker på den föll ner. Fick typ en hjärtattack men som tur var föll inget på hans dator och tv, och inte heller på min data som låg där så fint. En av hans högtalare föll ner men den klarade sig, så vi hade väldigt stor tur :) Var bara hans skrivbord som fick märken i sig. Sjukt.

Imorse fick jag sova till 8, för vid 6 när Elliot kom för att han ville ha frukost så la han sig efter ett litet tag bredvid mig. Så istället för att gå upp innan 7 kunde jag sova till strax innan 8 :) skönt skönt. 
Men nu måste vi börja göra oss iordning. Picknick står på dagens lista och det ska bli mysigt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0