Don´t know what to do

Jag tog ut frysklabbar från frysen igår och la på sängen och kudden :) Blev lite fuktigt, men det funkade faktiskt så pass att det var svalt och jag kunde somna x) Ibland är jag så smart! :D hahah.
Mindre rolig sak är att jag fortfarande har ont. Grymt ont. Vette fan när det ska gå över :/ Ryggen tror jag är mensvärk i för sig, men magen, axlarna och skulderbladen är inte det iaf. hahah. Okej.. axlarna och skulderbladen brukar jag ju ha ont i, men inte så ont som jag har nu :( Magen är ett mysterium. Är liksom inte i nedre delen av magen där man brukar ha ont, utan jag har liksom ont i övre delen. Inte skönt :/ Fast det gör inte lika ont som när jag först fick ont där i måndagskväll. Då gjorde det så ont att jag knappt visste vart jag skulle ta vägen ;O Nu gör det mest ont när jag rör på mig. Hahah tragiskt.
Men, men.. hoppas det går över :)
Idag ska jag typ inte göra så mkt. Tänkte sitta här och lata mig, samt se på ngn film eller så. Dessutom tänkte jag städa lite i rummet mitt, typ plocka undan lite saker och så :P För imorrn ska jag hämta Elliot, och han måste ju ha ngn plats där hans filt kan va x) Visst ja! Måste packa upp också. Haha :P

Tänkte slänga in lite bilder från Norrlandsresan också :)










I ordning: Bild 1-> Huset. Bild 2-> Bilen vi åkte upp i. Bild 3-> Alex som hoppar studsmatta. Bild 4-> Vovven. Bild 5 & 6-> Fika på marknaden. Bild 7-> Vovven igen. Bild 8 & 9-> Grillning. Bild 10-> Kortspelande, Kanasta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom hit ska du få massage :D

2010-07-14 @ 11:57:07
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Rose

Dt ser liiiiiiiiiite annorlunda ut nu än när du och ja va där XP

2010-07-14 @ 20:47:32
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0