Do what you want

Hade en trevlig kväll med Bella :) Vi åt på (elelr säger man i? 0.o) Kungshallen och sen så blev detbio, Dear John. Jag tkt den var riktigt bra! Även om den i mitten var lite seg. Man liksom satt och väntade på att ngt skulle hända. Men, men.. den var iaf bra och jag tror varken mina eller Bellas ögon var torra efter den ;D haha.

Så nu da. Ja vad händer nu? Absolut nada. Jag satte mig här och kände att nej jag har ingen lust att rollspela just nu. Kanske senare. Jag vill se film, men har inga filmer på datan just nu. Alex lånade min externa hårddisk för att föra över lite filmer så vi har massa filmer med oss upp till farmor x) Funderar dock på att se på Avatar. Alex köpte ju den på BlueRay, och då fick man en vanlig version med! Och jao den fick jag då :) Snäll som han är! Ahh, jag tror fan det blir Avatar. Då har jag att göra ett tag ;P hahah! Hörs efter det I guess ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0