Do it all over again

Spelade Minigolf med Nadja, Roger och brur. Jag kom sist ;D men det var mysigt och roligt iaf! Kom hem, hade grymt ont i benen men jag och Nadja tog oss em promenad med Elliot :) Hade han lös lite och det funkade asbra! Hade dock köttbullar till hjälp, men fusk är tillåtet ;) hahah.
Nu ligger han iaf och sover bredvid mig :) Blir nog till att kvällskissa han en sista gång sen. Så kanske man slipper gå upp alltför tidigt på morgonen imorrn ;D Jaa.. han vill ju i för sig ha sin frukost, men men x) Får se om han väcker hela huset imorrn också. Brur ska ju upp och gå till jobbet ;D hahha. Spännande spännande. Men nu ska jag fortsätta se på Avatar :)

Är inte direkt ngr bra bilder, men grodorna var så smååå, och jag glömde ta bättre kort på Elliot ;D får göra det imorrn :)

Kommentarer
Postat av: jessan

åh grodor <3 såna hade jag i en skål när jag var liten <3 sen rymde dom eller dog..

2010-07-15 @ 23:14:11
URL: http://jordentilljessica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0