Det går bra

Det är vaaaarmt ute. Såg inte så varmt ut så var nära att ta mjukisar.. tur att jag inte gjorde det ;D hahah.
Det med musiken funkar asbra, han väckte mig inte en enda gång inatt :) Sen att han vaknar klockan 6 är en annan sak. Men jag har kmt på en sak som löser det. Klockan 6 så vill han mysa, så då får han ligga i sängen bredvid mig, för då kan han sova i ngr timmar till :) Så idag gick jag inte upp förrän kanske.. halv 9. Skönt skönt :) Gick ut vid 9 och tänkte ta mig en lång morgonpromenad, men hade för det första ont i axlarna/ryggen, och dessutom var det så äckligt varmt/kvavt så varken han eller jag verkade alltför sugen på att gå alltför långt :P Så det blev en promend på 30-40 minuter, det är inte heller så dåligt :) hahah.

Idag ska jag och Lilla Herrn med Nadja till mormor. Får se om han skäller ut henne då ;D haha. Visst ja! Min sängbordslampa typ slockna igår, så jag såg absolut ingenting när jag skrev på msn xD var riktigt fint jag lovar. Ibland gick det asbra, eftersom man ändå har lite koll på vart tangenterna sitter 8) men hamna man en tangent fel från början så blev liksom allt fel ;D hahah. Men, men.. nu ska jag in på Ez och se om jag har ngr roll att svara på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0