Behöver klaga lite känner jag

Ibland känns det som om det absolut inte finns ngt att göra här uppe. Det är inte så ofta man känner så, men när man väl känner så så är det så grymt jobbigt. Visst jag kan se på tv på ngt tråkigt program som dem andra tittar på. Visst jag kan gå upp och fortsätta se på Avatar på min data. och jag kan sitta här hela kvällen. Men jag har inte lust till det. Dessutom har jag ont lite överallt i kroppen. Mensvärk och sen värk för att min kropp är så äckligt klen. Hahah. Nee men seriös, min vänstra skuldra tar kål på mig för tillfället :( Inte heller har vi ngn bensin till moppen, så ut och köra kan man inte göra heller. Jag skulle kunna duscha, men jag känner fan inte för det. Orkar inte göra det just nu. Nej usch. ibland är det segt här uppe. I för sig tror jag inte det skulle vara ngn skillnad nere i Sthlm. hahah.

Kommentarer
Postat av: jessan

du kommer ånga dig hemma i stockholm och ba vaa faaan gör jag här det händer inte ett piss, haha, believe me

2010-07-12 @ 20:51:48
Postat av: Nadja

När ni kommer hem får vi åka å bada & sola. ta en grillning någon kväll ;) kram <3

2010-07-13 @ 09:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0