Well godmorgon :)

Småsaker har en tendens att göra mig glad :) Jag blir riktigt glad och bara sitter och ler, and that´s good :) maha. Iaf, tidig morgon som dock inte börjar så bra. Fryser ihjäl samt har ont i magen, men annars så ;) Är lite osmart då jag borde veta att det inte finns ngt att göra på datorn så här tidigt, =att jag kunnat sova längre istället 8) haha. Men, men, vakna ju 20 i 7 av att pappa kom in i rummet för att hämta sin mobil som låg på laddning här inne :P Var ganska pigg efter det, men låg ändå kvar och myste i värmen under täcket i typ 10 minuter :) Tror jag ska klä på mig och sen gå och äta frukost ute i vardagsrummet med pappa och syster :P vara lite social ;P hehe. Hur som helst får ni ha en bra dag, för det kmr troligtvis jag att ha :D Hundar liksom<3

Älskade Tor från The Silent Way :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå, varför har du inte berättat om att du fått svar från gittan för mig :(

2010-01-19 @ 15:57:29
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

ville känna mig lite speciell eftersom jag tipsade dig om de :( :P

2010-01-19 @ 17:41:51
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0