Uttråkad för tillfället

Just nu har jag tråkigt. Sjukt jävla tråkigt. Farmor är ute och eldar i andra kåken och har sig, och resten typ sover 0.o Ingen rolig är på msn, iaf inte ngn som svarar 8) haha. Sitter och kikar folks bloggar, men finns inte så många kvar precis. Nae.. Så vad ska jag göra efter det då? Äta frukost kanske? Men nae, jag är inte hungrig :O Inte heller är jag rollsugen, nej jag tänkte ju att jag skulle svara på lite roll. Men när jag loggade in på Ez så ba.. neee, jag pallar inte. Haha :O Men nu börja iaf ngn prata med mig :) *får ngt att göra iaf*. Haha, fan vad jag vill ha ps :O då skulle jag kunna försöka fixa en ny header till bloggen. Men nae.. farmor har inte ps :/ Så jaha.. vad kan jag mer göra då? Kika runt på Facebook där det typ inte finns ngt att göra :O (enligt mig), eller typ.. försöka komma på ngt annat :O haha, kanske borde prova starta tvn och se om det är mer roande, men jag som är så teknisk kmr väl råka göra ngt fel 8) haha. Aja, ska hitta en bra låt att lägga in, sen blire till att testa mina tekniska kunskaper ;P

Fick bli denna dåra, för att den är bra jao :) och nu... tvn! ;P

Kommentarer
Postat av: jessan

haha jag är online!^^ men det är inte du nu bara därför ^^

2010-01-06 @ 10:25:13
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Nadja

Har ni frysit ihjäl där uppe? ;)

2010-01-06 @ 20:06:13
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0