Uttråkad eller? xD

Jaha.. här var det segt som attan. Jag pallar fan inte se på robinson som dem andra gör. Nej robinson suger! :D haha, säger vi. Såg det ju som sagt för flera år sen, och då tkr jag det var bra. Men nae.. det är skräp :) haha. Palla följa robinson liksom. Så vad ska jag göra dåra? Well jag ska duscha :) men det tar ju knappast en och en halv timme -.-' eller hur länge som robinson håller på. haha :P Har för mig att dem sa att det sluta halv tio, och då ska vi typ se film iaf :) och äta paj med vaniljsås! mums! :) Eller ahh.. fetta upp oss med andra ord xD
Sitter iaf här och väntar på att vattnet ska bli varmt så jag kan gå och duscha 8) är irriterad över att typ alla mina kläder är antagligen smutsiga eller täckta med hundhår :O hahah, är jag verkligen en hundmänniska? :O HAHHA, skoja! Hell yes att jag är!<3 Släng er i väggen skitsamma att kläderna är fulla med hundhår :) Visst det kanske inte ser fint ut eller så, men whatever :D hahha, eller ngt.

I brist på mer att skriva blir det ännu en lista :D bara för att ha ngt att göra. hahah 8)
Ett test för dig som har tråkigt!
80 frågor om dig:
1. Fullständigt namn? - Lisa Sandra Sara Helén
2. Exakt ålder? - 19 år (orkar fan inte räkna ut den EXAKTA åldern ;D)
3. Vart bor du? - Hemma
4. Bor tillsammans med? - Min familj
5. Husdjur? - Sällskapsdjur heter det 8) har inga just nu :(
6. Färg på ditt hus? - Bor i höghus.. grått och trist typ
7. När är du född? - 16 sept jao!
8. Klass? - DPSB-06!!<3 (inte för att jag går i den längre, men vafan vi ägde! <3)
9. Vilket år tar du studenten? - tog studenten 2009 ;)
10. Något jobb? - sitter i kassan och plockar varor på ett apotek :) om jag nu fortfarande får jobba där :O
11. När gick du upp i morse? - halv elva :O = sent ;D haha.
12. När ska du sova ikväll? - ingen aning, inte alltför sent då man ska upp tidigt imorrn :P
13. Duschat idag? - Nee men ska så fort jag e klar med de här frågorna xD
14. Kramat någon idag?- nee :(
15. Pussat någon idag? - nee
16. Vad har du ätit idag? - pepparkakor, pizza, äpple, pajdeg och såna där.. ehh.. enrgydextrol eller vad fan dem nu heter xD
17. Dagens klädsel? - tröja och mjukisar :D typ som alltid jao.
18. Dagens smink? - nada.
19. Dagens sötnos? - vovven<3
20. Dagens roligaste? - hmm.. Pa ;D
21. Har du många vänner? - Joda :)
22. Hur många har du kysst? - inte så många
23. Hur många har varit otrogna med dig? - ingen
24. Vem pratade du med i telefon senast? - mamma :P
25. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Fredrik, "Ok, jupp det gör vi :) godnatt och sov gott! :) kyssar<3"

FAVORIT:
26. Film? - hmm.. Pirates<3 Avatar kanske :D m.m
27. Låt? - hmm.. har ju massa men vi kör på World behind my wall med Tokio Hotel :P
28. Mat? - Tacos tror jag :)
29. Dryck? -  Cola alla gånger! :D
30. Färg? - blå
31. Stad? -  Sthlm i mitt <3!
32. Land? - Sverige i guess :P
33. Ämne i skolan? - Sällskapsdjur var bäst :)

SENASTE:
34. Personen du tänkte på? - Nadja<3
35. Gången du spydde? - ehh.. länge sen som tur är :D
36. Gången du grät? - förra året ngn gång ;D haha, ja jag minns faktiskt inte riktigt :P
37. Pizzan du åt? - hemmagjord
38. Gången du var i Göteborg? -
oj.. typ när jag gick i ettan? tvåan? (på gymnasiet)
39. Gången du var i Stockholm? - i söndags :O
40. Gången du var full? - ehh.. jag vet inte :O nyår? kanske. haha 8)
41. Gången du var hög? - Aldrig :)
42. Personen som såg dig gråta? - ehh ja det var en bra fråga :P Gråter helst inte inför andra :P

ANTINGEN ELLER:
43. Svart eller vitt? - svart
44. Hund eller katt? - hund!<3
45. Ut och festa eller hemma och mysa? - olika
46. Tv-spel eller datorspel? - tv spel
47. Hångla eller pussas? - båda :)
48. Lunarstorm, helgon eller Playahead? - har inget av dem xD fast hade playahead för länge sen :P
49. Ragga eller bli uppraggad? - bli uppraggad
50. Big Brother eller Paradise Hotel? - Big Brother
51. Har du svart hår eller blont? - typ brunt med rött inslag ;D (naturlig blond)
52. Har du blåa ögon eller bruna? - blå
53. Choklad eller lakrits? - Choklad :D
54. Göteborg eller Stockholm? -  Stockholm
55. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
56. Coca cola eller fanta? - Coca cola :D
57. Pizza eller kebab? - pizza
58. Randigt eller prickigt? - randigt :P
59. Älska eller älskas? - Båda
60. Leva eller dö? - leva

ANTAL:
61. Personer du älskar? - många
62. Personer du hatar? - hata är ett starkt ord :O
63. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - en 8)
64. Glassar du ätit på en dag? - oj... ehh.. typ 5, 6 st ;D eller ngt sånt :P
65. Gånger du ätit kött? - rätt många
66. Gånger du haft minnesluckor? - beror nog lite på hur man ser det... :O Jag har dåligt minne ;D
67. Gånger du varit hög?
- Aldrig!
68. Gånger ditt hjärta brustit? - Det stod 2 gånger här från förut när jag gjorde det så antar 2 8) haha.


V
EM

69. Ska du träffa imorgon? - mamma och pappa för vi åker hem då ;D
70. Sjöng du senast för? - ehh.. brur, syster, alex, farmor och pa xD hahah.
71. Hade du senast en msn konversation med? - Jouline :D
72. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ingen för tillfället faktiskt :)
73. Förtjänar att dö? - ingen jag kmr på just nu


V
AD:
74. Gör dig glad? - vänner, hundar, komedier, fester, familjen ibland ;D m.m.
75. Gör dig ledsen? - olika, men oftast mina äckliga tankar :O
76. Vad vill du helst göra nu? - Åka hem xD hahah. Ha ngt roligt att göra :O Festa! ;D träffa folk! :) ahh finns en del att välja mellan ;P
77. Vill du ha nu? - en hund som alltid <3 :)
78. Önskar du dig i julklapp? - olika, en hund står alltid med ;P
79. Längtar du till? - tills jag skaffar hund jao :) *tjatig* ;D
80. Ångrar du i ditt liv? - vissa saker jaa, men i det stora hela.. nej :)


Kommentarer
Postat av: tebbs

haha jag är täckt i katthår dag ut och dag in jag (y)

2010-01-09 @ 22:37:22
URL: http://shesover.blogg.se/
Postat av: Anonym

ofta sällis va ditt favoritämne, hallå, HUNDAR! ;)

<3

2010-01-11 @ 12:01:51
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0