Tröttelitrött

Jag är trött, och klockan är fan inte ens 8 :O hahah, låter ju bra ;D men snart ska vi iaf spela wii, och imorrn ska jag och Alex ta oss en promenad med Nadja :P Tidig morgonpromenad då vi ska mötas halv 10 :P HAHha.
Nadja: blabla.. så tidigt som möjligt
Vi: 9? :)
Nadja: Är ni helt från vettet? Halv 10?

Hahha, det tkt jag var roligt :P Vi trodde typ hon mena sådär runt 8 eller så :O och ba.. vi vill inte gå upp innan 8 iaf xD hahah. Ahh udda humor men hey det är vi väl vana vid? ;P hehehe. Iaf så tror jag morgondagen blir mys med promenad på morgonen/förmiddagen och sen utgång på kvällen :D Låter bra jao! Speciellt om Ronja och My kmr hit och förar också :) Me like the sound of that jao ;) hahah.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Det är våran humor det haha.. å det är jätte skillnad på 30 min ;) hehe. Ses imorn.

2010-01-14 @ 19:58:01
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0