Toker har blivit Trötter

Hur mycket pengar har du på din mobil?
Abonnemang <3

Har du fått en kyss den närmsta veckan?
Yes :)

Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
ehh... Hundarna på jobbet? :D folket på jobbet :)

Hur lång är du?
1,60 typ

Vilken är den senaste filmen du sett?
G-force :D

Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Inget av det :P sambos ;)

När såg du senast din mamma?
ja ni.. när jag hämtade kaffe till henne och pappa för kanske.. 1 timme sen?

Icke godkänt i något ämne?
NOPE :D

Mvg i något?
Jao :D

När vaknade du idag?
för tidigt :O ahaha, nee men vid 6 när klockan ringde första gången 8)

Vilken är din favoritplats?
The Silent Way tror jag fan<3

Vilken plats föredrar du minst?
farmors stora garderob i hennes förra sovrum...

Vart tror du att du befinner dig om 5 år?
ingen aning :O

Hur stor är din säng?
vanlig 90 säng tyvärr

Vad sover du i?
trosor och sovtröja :)

Hur många kuddar har du i sängen?
5!!!! :D

Var bor du?
I råcksta

Tycker du om kinamat?
tror det :O haha.

Tycker du om kaffe?
Hell No :D

Vad dricker du helst till frukost?
oboy eller apelsin juice :)

Kan du spela poker?
Jadå :) sen om jag spelar bra eller dåligt är en annan fråga ;D

Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
Ehh... tror fan inte det :P

Vill du ha barn?
Hell No :D

Kan du några andra språk förutom svenska?
Nae, kan ju grundläggande engelska och typ yttepytte lite tyska 8) haha.

Har du åkt ambulans?
Jao 8)

Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet tror jag

Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder tror jag

Äger du dyrbara smycken?
typ inte :P

Kan du rulla med tungan?
rulla med tungan eller rulla den? :O HAHHA, okej jag är trött.

Vem är den roligaste människan du känner?
Har typ bara roliga människor runtom mig så jag vet fan inte :)

Vad har du för ringsignal?
HAHAH jag kom först inte ihåg vilken! Men Freak Out intro (Måns Zelmerlöw :D)

Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Tror inte det :O ofta dem skulle passa liksom xD HAHHAHA! och spara.. nej tack :)

Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En tärning

Kan du byta olja på bilen?
Hahah nej 8)

Vilken var den senaste boken du läste?
ehh... "När jag hör din röst" tror jag :O

Dansar du i bilen?
HAHAHHA, jao!

När var du i kyrkan senast?
När jag och Rose var på praktik i Umnäs för mer än ett år sen 8)

Hur många hål har du i öronen?
2

Har du någon piercing?
Neee :/

Har du någon tatuering?
Nope men det är fan dags att skaffa en snart! :O måste bara.. bestämma vad och var.

Röka eller snusa?
HELL NO

Har du pojkvän?
Nope

Vad ska du göra ikväll?
Träffa Fredrik? Eller däcka i sängen och sova 8) heheh.

Har du några syskon?
En bruuuuur och en syyyyyster 8) hhaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0