Tiden går slowmotion här.

Yes, precis som rubriken säger. Det är fan sant jue. Ibland är det bra, och ibland mindre bra. Just nu tror jag att jag befinner mig i ett mellanting. På ett sätt är det hur skönt som helst att bara gå omkring och vara. Att inte behöva göra ngt mer än det man har lust till under dagen. Inte för att man har tillgång till allt, nej på det sättet suger det ibland att vara här. Men Norrland är norrland och jag kmr nog alltid se det som ett litet paradis. Kanske har jag bara tankarna på något annat för tillfälet. Haha. Well, well.. Slut med tankar där :)

Idag har vi haft ännu en slappdag, ja alla dagar här uppe är typ det. I för sig hjälpte jag farmor med att kasta in ved, fast det var inte jobbigt, bara kallt ;D haha. Ahh och sen har man typ inte gjort ngt mer än att spela wii och se på film :O ofta tiden går så fort liksom 0.o Visst ja, vi bakade också, äppelpaj på brurs beställning ;P Så dem står och väntar på oss nu, medans vi typ väntar på farmor som är med två vänner :P Meningen var då att vi skulle äta paj med glass och se ngn film, men ahh allt blir inte som man planerat. Istället sitter farmor med GrisNisse och Eva-Britta och spelar bowling på wii:et ;D Syster, brur och Alex är i köket och spelar kort, och jag sitter här och är osocial :O wiiie, allt är i sin vanliga ordning typ 8) haha. Och det slog mig nyss att jag skriver "haha" typ alldeles för ofta 0.o men, men, det är väl bättre att skriva haha än typ suck eller ngt, right? ;P


Kommentarer
Postat av: jessan

kommer det inga inlägg med ord som "snöskoter", "snöbollskrig" eller "pulkaåkning" snart? ;)

2010-01-06 @ 22:13:59
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0