Tagga till!

Ibland förstår jag mig så inte på andra. Jag funderar och funderar, undrar verkligen exakt vad som menas. Vad som rör sig bakom andras pannor. Men jag kmr fan aldrig fram till svaret. Sen väger jag upp det negativa med det positiva, och well det som blir kvar är bara kaos 0.o. Bara rent kaos där alla frågetecken gör mig snurrig. Jag hatar det. Och well, överanalyserar gör jag säkerligen, men hey sån är jag. Men skitsamma! Jag vägrar låta detta förstöra kvällen. Vägrar låta mitt goda humör dras ner för detta. Jag vill vara glad, vill ha roligt och bara vara. Så well bort med tankarna om skiten och så klistrar vi på ett leende. Inte fan ska det synas ngr sura miner när man ska träffa fint folk! :D Taggar till lite lätt med musik just nu, sjunger lite för mig själv :P jätte bra med halsen ;P hahah. Snart är det iaf mat tror jag, och vid typ 6 kmr Ronja och Danne hit så då får man iaf annat att tänka på. Men tills dess är det rollspel som gäller. Hell yes. Det har räddat mig många gånger, och det ska det fortsätta göra! :)

Mysa in sig i täcket!<3

Kommentarer
Postat av: jessan

SÖÖÖT! Är det dina festkläder på bilderna?;)

Tagga till nu kompis, har ju fan aldrig festat ordentligt med dej:D och du är såå välkommen på after party ;)

2010-01-29 @ 17:15:17
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0