Rubriker är nog inte min grej nej

Mysig dag jao! :) Mkt bra lördag måste jag säga. Känns lite weird att sitta hemma nu under kvällen dock.. känns som om det var ett tag sen jag gjorde det :O hahah. Dock är man ju sjuk, så det är väl bra I guess? 8) hahah. Imorrn är det söndag, och well för att va ärlig kmr det bli nice att gå till jobbet sen på måndag. Jag har i för sig haft saker att göra större delen av tiden nu när jag varit sjuk.. men trots detta så vill man ju tillbaka till alla galenvovvar ;D hahah. Ahh och personalen, för dem är så söta :) jao.

Har faktiskt inte så mkt mer att skriva faktiskt. Sitter här och känner hur sjukdomen blir värre för varje timme :O hahah, not good. Snyter mig som satan och hostar ibland, och halsen vill inte alls som jag vill :/ Fyfan jag hatar att vara sjuk :O Fast vem gör inte? ;P hahah. Kmr väl se ut som Rudolf snart också :) heheh. Börjar fundera på om man ska krypa i säng och somna till musik.. är ganska trött då man gick och la sig halv 5 imorse och sen gick upp vid 10 8) ahh och förkyld på det ;P hahah, tragiskt jao. Men tror fan vi kör på det.. så godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0