Rökigt jao! 0.o

Alltså hela farmors källare är typ full med rök :O helt jävla sjukt. Hon elda i ngn spis som hon annars inte brukar använda (?) och så började det ryka in och hon klagade över att det gjorde det. Sen gick vi ner kanske en kvart senare, och då var det hur rökigt som helst 0.o Gick fan inte att andas och det bara rann tårar ur ögonen :O lite läskigt faktiskt då vi blev tvungna att ta oss in i det mest rökigaste rummet och banka upp fönstret :O fyfan det känns fortfarande som om jag har rök i lungorna :/ usch! Ahh och sen råkade jag ha sönder farmors fönster också då jag knappt såg något och skulle slå upp fönstret med "huvudet" av en yxa. Haha, bra gjort liksom. Men, men, vi fick iaf upp fönstret till slut så när vi var nere lite senare så hade röken minskat iaf. Tur det :) Synd bara att jag var så klantig att fönstret gick sönder :O hhehe.

Well, well.. jag och farmor såg på "So you think you can dance", vilket enligt min mening är ett ganska roligt program att se på :P Har aldrig följt det då jag aldrig fattat vilka dagar/tider det går xD däremot så har jag sett ngr program lite här och där, och det är alltid intressant att se hur sjukt duktiga alla är :P Men ahh, farmor bad mig baka en äppelpaj igen så vi blir av med alla äpplen som hon köpt 8) hahah. Dock tror jag att jag gör det lite senare, eller så passar jag på nu medans farmor ser på skidskytte.. hmm, hahah alltså jag kan seriöst inte fatta hur folk kan se på sånt 8) Det är bland det tråkigaste som finns att se på xD yes.

Hade tänkt göra en lista också, och i brist på annat så ska jag väl göra det också :P måste bara in på bdb och hämta ngn bra ;P hahah. I för sig gick Alex upp nyss, men aja, han får vänta :P Jag kan va social när jag gjort klart min lista ;D haha. Bra prioritering jao ;P

nämn någon som gjorde dig glad igår: Fredrik :)
vad gjorde du kl 8 i morse: sooooov!
vad gjorde du för 15 minuter sedan: läste bloggar skulle jag tro :P
det sista du sa högt: "Vad gör du för något Alex?"
vad var det senaste du köpte: ehh, godis? :D
vad är det för färg på din ytterdörr: brun tror jag :P
vad är det för väder hos dig just nu: SNÖ och Sol! :D
tror du på kärlek vid första ögonkastet: halvt
sover du tungt: bra fråga :O
drömmer du mycket: oftas ja :P
mardrömmar: inte så ofta :)
vilket ämne är roligast i skolan: Det ämne som VAR roligast var sällskapsdjur, Hundar! :)
trivs du med ditt jobb: joda, helt okej :)
favoritklädsel: mjukisar jao!
favoritlåt just nu: hmm.. "The world behind my wall" med tokio hotel tror jag nog :O har dock många favoriter :)
vad ser du om du tittar åt höger:  En skrivare, ett fönster :P
vad gör dig glad just nu: Att jag har täckning på mobilen ;D <3
vad ska du göra härnäst: vara social typ :P
höger eller vänsterhänt: höger jao.
humör just nu: glad typ :)
klädsel just nu: tröja, mjukisar, underkläder, strumpor
musik just nu: Beyoncé - Halo
sommarplaner 2010: hmm, har faktiskt ingen aning :O
hur många kuddar sover du med: här 2, hemma har jag 5 :)
spelar du nåt instrument: nope
morgon eller nattmänniska: lite både och :P
bio eller promenad: det kan nog vara lite olika :P
är du kittlig: typ jao ;P
stjärntecken: jungfrun
äckligaste insekten: typ.. kackerlacka..?
vad vill du jobba som? ngt med djur, helst hundar :)
vad gör du om du får hicka? Skrattar och roar mig själv med den ;D
antal timmar sömn inatt? typ 8 timmar
vem sov hos dig senast? Alex
vem längtar du mest efter? Kamilla <3 eller Fredrik (a)
vilken buss åker du oftast? ehh, bra fråga 8) åker sällan buss.
vilken årstid är det nu? Vinter :D
anser du dig själv snygg? ibland


Kommentarer
Postat av: tebbs

men jag har ju inte det... hahah '^^ den ser inge bra ut 8)

2010-01-09 @ 14:04:30
URL: http://shesover.blogg.se/
Postat av: jessan

du e alltid snygg<3 och vem är fredrik?



haha ja. jag ritar för fullt xD

2010-01-09 @ 14:34:33
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0