Röda tråden

Morgonpromenad med brur, moster och Alex var mysigt :) Tog typ en halvtimme att gå till mormor :P Sen fikade vi där, satt och dega ett tag och sen blev det promenad hem. Alex skulle ha skrivit ett inlägg nu innan mig.. eller alltså han skrev ett, men bloggjäveln samarbetade inte med han :O vägrade spara det. Så nu vet ni. Hahha 8) Iaf.. jag är typ sjukt trött och funderar på att ta en powernap för att orka med kvällen ;D eller så blir det så att man håller sig piggare om man blir övertrött? Hahah, svårt detta :P Hur som helst ska jag in i duschen snart så kanske piggnar till då :) Dessvärre har jag ont i magen, men hoppas det går över.



Jag hatar mina påsar under ögonen :(

Kommentarer
Postat av: Nadja

Men nu glömde du skriva om fejkäggen IGEN! haha.. Försökte kommentera på Alex blogg men den ville inte alls. Men hälsa honom att han har ljusblått både uppe å nere på sin blogg här på min skärm ;)

2010-01-15 @ 15:10:44
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0