Nu är jag taggad

Man blir så mkt mer taggad när man inte är ensam :) Är med Ronja och Danne, hej vi gillar typ olika musik, men är min data så jag väljer :D moahhah, egosit eller vad? :O haha, nejdå ;P jag försökte kompromissa, men det verkar inte gå så bra ;P hahah. Blir till att köra massa Mötley Crüe sen dåra, det var typ bästa kompromissen vi kom fram till ;P hahha. Tror kvällen kmr bli riktigt nice! Kmr vi inte in på Montage tar vi oss ngn annanstans, men vi hoppas på Montage :) Det blir nog bra ska ni se! Vet inte hur kvällen kmr sluta, det märker vi. Hur som helst känner jag mig inte alls sjuk just nu iaf :D yeah. Ha en bra FREDAGSkväll iaf! :D

PARTY PARTY! Bild från Danmark, och fyfan det saknar man :O hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0