Mkt bättre

Okej jag klarade inte av den där dystra bakgrunden ;D hahha jag fick seriöst fel i ögonen av att se den :O hahha (=pedantisk) hehehe 8) men ahh, inte heller orkade jag hålla på i ps själv.. så jag bad Tebbs göra en bakgrundsbild till mig :) And voilá! :D mycket snyggt om jag får säga det själv! :) Taaack! :D <3

Jaha.. nu då? :O Kvällen ser ut att bli tråkig. Seg. Inge bra :/ Såå då tar man upp mobilen och hoppas på det bästa :) hahha, jag menar visst är det bekvämt att sitta här hela kvällen och bara slappa och lyssna på musik. Men nej jag vill göra ngt annat. Nästan vad som helst :O hahha. Idag har jag iaf ingen ångest inför rollspelandet, nej det känns bättre :) Däremot har jag ångest över arbetet :( jag trodde ju jag skulle få jobba i veckan, och visst det är väl skönt att inte jobba. Men liksom.. pengar! :O hhhaha. Aja, jag har lite pengar nu iaf, och jag får väl helt enkelt snåla ;P hahha, iaf lite 8) inte alltför mkt. Men ahh vi får väl se hur kvällen utvecklar sig, om den blir tråkig eller om det händer ngt roligt denna måndagskväll x) hahah.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0