Min alldeles egna Spa behandling

Ja ni, idag har jag blivit bortskämd :D med huvudmassage och manikyr :D Hahha ;P Yeah moster färga håret på mig, och sen var hon snäll och fixa mina naglar :) Så nu har jag fint hår och fina naglar :D wiiie :) Hade det mys hela förmiddagen med henne och snacka om lite smått och gott :) mys, mys. Fick träffa Ullis en kort stund också innan jag drog mig hemåt :P Snart kmr iaf Alex hit, så det blir ännu en social kväll :D me like. Social, social, social. Det är mitt nya favoritord just nu :) hahah, säger vi. Helgen ser iaf ut att bli bra. Däremot ska jag ringa Roggie imorrn och fråga om jag kan komma och hämta ett arbetsgivarintyg eller vad fan det nu heter på måndag 8) Så jag kan ta med det till hunddagiset :D Wiiie, wiiiie :D Jag mår toppen :) Men nu kmr bilder och jag ska tacka moster min för en mysig dag<3

Före.


Efter. Hahah, typ bara mörkare :P men det är snyggt :D är mkt nöjd!


Bella och Zkruttan :) och så mina fina naglar :D (dock dålig bild ;P)

Kommentarer
Postat av: Roger

Hon e duktig din moster, söta katter har hon oxå :-)

Håret blev jättebra, o naglarna me :-)

2010-01-14 @ 16:11:22
Postat av: Sandra till roger

Jao hon är ju det :) och katterna är söta jao :) tack :D

2010-01-14 @ 19:04:20
Postat av: Nadja

tack sj <3

2010-01-14 @ 19:56:33
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: Rose

Vilket hunddagis e dt? :)

2010-01-15 @ 10:48:27
URL: http://lil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0