Jomen jag är frisk

Jag är sjuuuuk :O Hahha, fyfan näsan min kmr inte vara glad på mig under dagen. Look alike Rudolf here I cooome :D HAHHA, eller ngt sånt 8) Hade ju tänkt träffa Nadja och fika med henne idag, men vet inte hur det blir :O känns som om det skulle vara skönt att vara hemma hela dagen, samtidigt som det känns som att det skulle vara skönt att komma ut och röra lite på sig :P Hahha, ahh vi får se vad hon säger när hon loggar in på msn sen :)
Jag ska hjälpa pappa med akvariet också. Dessa jävla djur som inte ens är mina och som jag egentligen inte vill ha ngt att göra med.. hahah, tur för pappa att jag är snäll dåra ;P Ska iaf få ngr fiskar från Alex med mig hem sen, ahh samt ett akvarium som jag hoppas är tillräckligt stort för två gerbiler att va i :D för jaa, jag ska fan skaffa två gerbiler :) Måste väl först läsa på lite om dem små djuren, samt köpa tillbehör och sånt skit.. ahh och så antar jag att jag måste ha mammas och pappas godkännande, samt systers godkännande så dem kan vara i hennes rum :P haha. Fast å andra sidan kanske syster vill köpa dem tillsammans med mig.. blir billigare på det viset :) hahha, ahh vi får se! :) Nu ska jag iaf gå och hämta frukost, samt försöka övertala pappa att hämta mig hos Alex ikväll :) maha.

Söööta :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, jag vill oxå ha gerbiler, ville ta över annelis gamla men min kära mor e ju rädd för allt under kaninstorlek.. ^^

2010-01-31 @ 11:43:42
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja jag vill oxå köpa/ha gerbiler, så för mi är det okej att dom är i mitt rum och att vi kan köpa dom tillsammans om vi får för mamma o pappa dåra :P

2010-02-01 @ 15:22:07
Postat av: jessan

haha sluta skaffa massa djur som det säger sig självt att man tröttnar på xD

gerbiler är bara rädda o nattaktiva, boooring

2010-02-01 @ 18:39:47
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Rose

Tipsade Alex som oxå vill/kanske vill ha gerbiler och då så sa ja att dt finns (inte levklara ännu) suuuuuuuuuuuuupersöta ungar i stuvsta! Ja såg bara 2 senast jag kollade för mamma låg över, men en va svart/vit en som sibel och en guld/sand/brun färgad

ja typ dog!

2010-02-01 @ 19:00:35
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0