Jag vägrar

Usch fyfan vad jag hatar sånt här. Mitt goda humör försvann på mindre än en minut. Men jag tänker fan inte tillåta detta förstöra kvällen för mig, så därför kmr jag skjuta undan detta och ta det ngn annan dag. Yes så får det bli. Man mår bara dåligt om man tillåter sig till det, och det tänker jag fan inte göra ikväll! Brur och syster är och köper pizza nu så snart är det mat, och efter det ska jag göra mig iordning :) Ronja kmr hit snart också så då blir det bra :) yes. Because tonight gonna be a good night! :D eller ngt sånt ;D hahah, Yeah!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nästa vecka kanske, jobbat så mkt de här två veckorna :P

<3

2010-01-15 @ 17:53:58
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0