Inlägg till Nadja :)

Well Nadja klaga över att jag inte uppdaterat bloggen än.. så får väl lov att göra det då ;) haha, för din skulle sötis :D Men ahh, tänkte skriva ett inlägg för typ en halvtimme sen.. men insåg att jag inte hade ngt att skriva :O omg jag är ordlös! :O HAHHAH! Nae, men jag tänkte skriva om min konstiga dröm, men insåg sen att jag fan inte pallade skriva om den ;D haha, den innehöll tjuvar med smarta rymningar och sen en vandring genom snöstorm, och sedan var jag hos farmor där hon skaffat en till hund som först var en goldenvalp, men som sen blev en kromfohrländer 8) HAHah. Udda. Men ahh, jag ska försöka få ordning på håret mitt 8) eller ordning och ordning.. jag ska sätta upp det i en tofs xD hahha, ser typ ut som hej kom och hjälp mig :) Men det gör inget :P ska snart upp till v-by för att träffa Nadja så vi kan köpa hårfärg :D sen ska hon färga mitt hår! :) Hoppas det blir snyggt jao. Och ska försöka komma ihåg för och efterbild, mitt minne är inte så bra så vi fär väl se :P Nadja påminn mig! ;D men ahh, håret har en tendens att inte samarbeta.. så ska fixa det nu och sen blir väl till att proppa i sig ngt ätbart (har glömt äta frukost xD), och sen ska jag traska upp till byn :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

go du är <3

Nu får du allt börja snabba dig på ;)

ses snart. kram

2010-01-14 @ 10:11:53
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0