I´m a dreamer and dreaming's what I do

Ännu en dag där man typ inte gjort ngnting. Har spelat kort, spelat wii (blev faktiskt pro på bowlingen! :D) samt sett på film och tagit mig en promenad ute i det fina vädret :) Social hela dagen lång, men det är typ så det blir här uppe.
Mår toppen förutom vissa saker, dels för att jag har skitont i ryggen :O vet inte ens varför :/ och sen har jag ju självklart ont i axlarna/skulderbladen, men det är ingen nyhet precis 8) hahha. Sen fler saker som vi inte behöver ta upp.
Längtar hem så man kan träffa lite folk :D, och sen så hoppas jag ju på att höra från apoteket så jag kan jobba igen :O annars kmr jag fan inte få ngr pengar i februari sen jue :O och det låter inge bra nej. Puss på moster Nadja också som är bäst! :) <3 Och nu ska jag väl va social igen ;D haha, jag är fan duktig på det här uppe :) Creed till mig typ ;P maha.

Kommentarer
Postat av: Nadja

puss <3

2010-01-07 @ 21:40:18
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: jessan

haha hade det varit lätt hade jag listat ut d sj

2010-01-07 @ 22:06:47
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0