FLUM eller?

JAG ÄR TRÖTT :O Trött som satan, fan jag sitter här och kämpar för att hålla ögonen öppna. Det är skandal att lägga sig innan 9, faktiskt lite skandal att lägga sig innan 10 också. HAHA, och det är skandal om jag inte hinner träffa Fredrik idag :O HAHAH, oh my god vad jag är trött. Övertrötthet kom till mig! :D.. KOM HIT NU!!! ERROR ERROR ERROR!! :O eheheh, ohohoh, ahahahahahahahahah  WIIIHOOO :D jag har nada att skriva och kämpar för att hålla mig vaken. COLA vill jag ha! Ber syster för jag orkar fan inte resa mig själv :O HAHAH, TRAGISKT! heheh *paus för att lyssna ordentligt på en låt*.........

Den var bra :) Och syster har fortfarande inte hämtat cola till mig.. AKUT! JAg springer! *paus igen*.....

TILLBAKA :D Cola är goooottt!<3 Gillar.. nej inte gillar.. ÄLSKAR cola :D moahhaha xD jag dör på mig själv här just nu xD HAHAHA. Jag typ.. sitter och smpflinar för mig själv för jag orkar inte ens skratta xD hHAHAHA, då fan är man trött ;D hehehe. SKINNHEAD! Gissa vilken låt det kmr från :D hahah, Michael Jackson it is jao! All i wanna say is that they don´t really care about us :D Okej, hej jag heter Sandra och jag är trött och skriver det första bästa som ploppar upp i mitt huvud just nu :D heheh. Dricker cola och nu börjar det kännas bättre :) hahah, okej ni som fortfarande är osäkra på om jag är weird kan ju låtsas som om detta inlägg aldrig dök upp :D HAHA! Okej, STOPP DÄR :D

Kommentarer
Postat av: Nadja

Gå å lägg dig!!!

Finns andra dagar du kan träffa pojken hihi

2010-01-25 @ 20:50:39
URL: http://zkubel.blogg.se/
Postat av: Nadja

nöjd nu??

<3

2010-01-25 @ 21:29:40
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: Nadja

Sjukt va att det ska ta 3 år att hitta något ;)

2010-01-25 @ 21:53:25
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0