Farmors data är elak :)

Just nu vill jag ha ps :O och min dator! HAHA, farmors data bara strejkar emot mig -.-' Har försökt fixa Fredriks blogg, men datan hänger sig jue bara. Sen kan jag inte kolla färgkoderna så dem matchar heller så just nu känner jag mig hjälplös :O ps tack! HAHAH 8) men ahh, den får vara som den är nu, så får vi se vad han säger sen :P den ser iaf stilren ut, och var i för sig ganska enkel :) jaaa när jag väl hittade hur fan man tog bort det länkade bloggnamnet som låg över halva headern :O haha 8) Dessutom blev jag sjukt sugen på att fixa min egen blogg :O men det tänker jag inte göra förrän jag är hemma ;P haha. Men ahh, farmor vill typ ha hjälp med ngt nu, och jag måste äta känner jag :O sen äre bowling som gäller ;) haha x)

Kommentarer
Postat av: Nadja

du får alla att skaffa blogg..hehe

2010-01-07 @ 11:58:44
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: jessan

åh då kan du hjälpa mig hur man får bort det länkade bloggnamnet när du kmr hem ^^

2010-01-07 @ 14:05:42
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0