close your eyes

Det blev en kort visit av Alex och Jessica, men det var mysigt :) Har egentligen inte så mkt att skriva, nej min tankeverksamhet verkar stängas av varje gång jag ska skriva :O jaa så länge jag inte ska skriva om dagen eller så :P haha. Men ahh, blir iaf ingen sen kväll idag, ska ju upp och jobba imorrn så ;P hahah. Till alla sötvovvar<3 Och min msn är typ dampig :O ibland får jag liksom inte vad folk skriver till mig, och dessutom står jag typ som offline ibland när jag inte är det 0.o totally weird jao. Får väl installera om den eller ngt, kanske funkar då :O fast då MÅSTE jag spara alla mina smilisar xD hahah.

Den hunden längst ner till vänster tkr jag är så grymt söt! :O dock ser den så ledsen ut :/ skulle nog vilja ha en glad vovve i så fall :O hahah. Men ahh okej, jag ska försöka komma på vad jag vill tatuera och var jag vill ha den :) Istället för att bara sitta och säga att jag vill ha en.. jao det börjar bli dags att skaffa en nu tkr jag ;P

Kommentarer
Postat av: jessan

fett söt :D det är bara ta med bilden så kan dom rita om den glad:)

2010-01-25 @ 13:31:20
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0