Smile :D

Jofan lite seg är man ju efter gårdagen och kvällen :P men har flera timmar på mig att vakna till liv så det är lugnt ;) huvudsaken är att man är taggad, och jao fan det är jag! :D Ska ju träffa moster och va social med brur så självklart man är taggad! ;) Kvällen var iaf riktigt härlig och jag kom under natten fram till att jag är som en kelsjuk golden retriever xD hahah! Bra att jag roar mig sj iaf ;) Och visst ja! Man fick en supersöt smilie stämplad på armen när man gick in :) Hej jag kmr typ gå dit bara för att få en smilie xD HAHAH! Kanske ska tatuera in en smilie ngnstans? :O men ahh, orkar inte skriva så mkt. Var nyss med pappa uppe i Blacken och köpte ingredienser :P Har nämligen lovat att baka en drömrulltårta :P Får se hur det går, har fan inte gjort det på huuuuur länger som helst ;P Ahh fast först ska jag nog ta mig ngt att äta, samt sätta på en maskin tvätt :P


Kommentarer
Postat av: alex:P

mkt man såg på armen^^

2010-01-23 @ 14:14:07
URL: http://alekei.blogg.se/
Postat av: jessan

oj! slog på stort å beställde in en vinpava? ;)

2010-01-24 @ 10:02:09
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0