Ibland så undrar man jue

Jag är slut i kroppen :O HAHAH, shit fyfan det är jobbigare än man tror att jobba på hunddagis ;D hahah, hur många dagar har jag jobbat?.. 3 xD ahaha ;D Men skyller på att jag är otränad till satan så det blir nog bättre efter ett tag ;P Under första promenaden idag så undrade jag faktiskt varför jag vill jobba med detta. HAHHA, så bra gick den promenaden xD hahah, men jag gick på och gjorde mitt bästa :P hade fan 5 hundar, varav en labbe som drog i princip hela tiden.. en blandras som skuttade omkring eller drog lite lätt om vart annat, samt en lagotto hane som bara ville bestiga labben -.-' ahh plus en softis och en rhodesian men dem gick som små änglar!<3 Men ahh.. var helt slut efter den promenaden, och ändå hade jag bytt bort lagotton mot en border terrier då Karin inte pallade med honom ;D hahha, helt sjukt. ahh och så hade jag en promenad kvar efter det också :O hahah, var så sjukt trött sen! Men ahhh, lunch och sen vila, och då kom man på varför man vill jobba där :) Plus att eftermiddagspromenaderna gick riktigt bra :D med samma hundar dåra, minus lagotton ;P hahha.

Dagen var iaf bra, och jag älskar att mysa med hundarna där under vilotimmen :) mys, mys! Jag har iaf kmt igång lite med rollspelet igen :D wiie, det känns bra! Ahh och jag måste ju bara säga att jag trivs asbra på jobbet :) Även om hundarna har damp ibland ;D hahah. Personalen är mysig iaf, och jag måste komma på ngt att skriva om mig sj som dem kan skriva in på hemsidan :O och så ska dem ta kort på mig :O hahha, jag lovar att jag säkert kmr se ut som hej kom och hjälp mig på bilden dem lägger upp ;P men det blir nog bra :) heheh.


Vila jao :) Överst är Callie, och underst är Loba :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja gillade loba, hon va fin :)

2010-01-21 @ 20:45:41
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0