Me like!

Seg är man idag då, fast inte så konstigt egentligen :P Men bra mår man iaf så det är ju skönt :D kvällen igår var asrolig! :D Förfesten var bra, även om jag hatar att välja kläder :O hahah ;D tar seriöst ett bra tag för mig, och det brukar oftast sluta med jeans och ngt linne eller så. Men inte igår, nope jag körde på leggins och långt linne och mina nyaste fina skor :D Sen när vi drog till stan och satt på t-banan var både jag och Ronja så sjukt jävla kissnödiga! Alltså det var fan nära att jag inte kunde hålla mig 0.o så vi satte oss i ett hörn ngnstans i skanstull xD hahha, nöden har ingen lag :) hahah, eller ngt sånt. Mötte Kim och sen kom tre (?) pers till innan vi drog till Metro. Var fint där, men det hände inte så mkt, och jag och brur kände oss lite.. utstötta ;D så vi sms Nadja och drog därifrån för att istället åka till abrahamsberg för att gå på Cattens ;P Hade seriöst snack med brur där i typ en timme innan Nadja och Ullis kom dit :P Då hade jag kmt igång ordentligt så då blev jag typ "bästis" med dj:n och typ valde låtar och hade mig xD hahah, tror fan han tkt jag var lite udda 8) men han sög på att välja musik, jag var fan mkt bättre ;P så det blev dans till Michael Jackson, Madonna och lite annat bra sådär :) Sen stängde dem så då drog vi till t-banan och hemåt 8) Tjaffsa nästan emot ngr patetiska blattar som typ trodde att dem var ngt :O haha, lät lite rasitiskt kanske, men dem var fan töntar x) hahah.
Ringde Fredrik på t-banan så vi försökte få han att gå med på efterfest hos honom xD det var dömt till att misslyckas, men jag och brur lämna iaf Ullis och Nadja och klev av i Råcksta. Gick och mötte Fredrik och drog med han till statoil där vi köpte ngt att äta. Samt en cola :D Promenerade hemåt, varav jag fick för mig att balansera på en såndär tjock trästock (eller vad fan man ska kalla det xD), vilket inte direkt gick så bra ;P Hamna på backen och typ.. "det där var onödigt :O".. HAHHA xD Kallt var det också men ahh roligt ;P sen stod vi och frös utanför Fredrik och snackade ett tag innan jag och brur drog vidare hemåt 8) På vägen hem så öppna jag colan som naturligtvis var skakad xD bra där liksom! Så hade cola över hela händerna :O och brur gick runt med händerna indragna innanför jackan eftersom han frös ;D så skulle han ta kort på oss med min mobil, men utan att dra ut händerna så det gick ju som det gick.. han tappa mobilen på marken (så den blev lite repad :O), och sen böjde han sig ner för att ta upp den men ramla och kunde inte riktigt ta sig upp xD hahha, alltså det var sjukt roligt ;P sen lyckades vi iaf ta oss sista biten utan ngr missöden eller så, fast hörde nu på morgonen att pappa hade hört oss när han stått på balkongen precis innan vi kom hem ;P hahah. Inte direkt konstigt då vi lät som satan xD hahha, men helt klart en rolig kväll och natt! :D




Hahha, enda bilden jag fick där Nadja är med :O (mitten längst ner) Måste fan få med henne på bild :O ahh och med oss två tillsammans också. Det måste vi bättra! :D och sen usch för att röka där Ullis :O haha :P

Nu sitter jag här och har typ mensvärk :( mindre roligt jao. Men ahh planerar inte att göra så mkt idag, ska väl sitta här och slappa och se film tills jag ska åka och möta Ronja vid Kista för att lämna saker till henne, och sen får vi väl se :)

Kommentarer
Postat av: jessa n

tack baby!<3

2010-01-16 @ 13:54:25
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0